Re: sslug-announce nægtet relaying !!!

Ask Holme skrev:

> Det står der intet om i dne mail du sendte mig - men 323 gange tager vel
> også kun en 2-3 min og jeg vil gå udfra at din mailserver har været
> miskonfigurerat - du burde evt. kontakte serveradmin får at hører om de
> har haft nedetid inden for det sidste stykke tid.

Nej, du har ret i at jeg ikke sagde noget om hvor mange gange mailen var
prøvet sendt. sorry !

Den der mail-serveradmin det er mig, og jeg ved ikke lige på stående fod
hvad det kan skyldes. Rent umidelbart hvad jeg kan se modtages og sendes
der fint mail til og fra systemet. Der er da personer som får nægtet relay
men de kommer fra østen og prøver at sende mails via vores mailserver...
men det får de ikke lov til :)

Mail systemet kører: Exim

> Nej warning beskeder kommer altid fra -help eller -owner.

OK

(John =;-)
--
Hvis du har brug for en simpel og sikker backup løsning til hele netværket.
http://www.adilock.dk/~john/