Re: Palm IIIc

On Sat, 17 Aug 2002 23:57:43 +0200
Stig Flensted <flensted@xxxxxxxxx> wrote:
> Kim Schulz wrote:
[snip]

> nu bliver jeg nysgerrig. jeg har en  casio a20e, som samler støv i min
> skuffe mest p.g.a. win-ce som den er født med, og som
> går ned gang på gang. da jeg reklamerede fik jeg den besked "det gør
> det, men det er godt, når det virker" (hurra).
> ved du hvordan man kan udstyre den med linux ?

det kan jeg ikke præcist svare på, men spørg på maillisterne på
handhelds.org hvor de er eksperter på det område (flere af compaq's ipaq
hackere sidder med på de lister samt en del andre firmaer....).

--
Kim Schulz - Freelance Development    | "In matrimony, to hesitate is
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | sometimes to be saved." --