Re: Linux, bios grænser og 80gb disk...

Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> At udtrykkeligt begynde at fifle med at Linux og BIOS opfatter en
> bootdisk forskelligt.  Det er ligegyldigt på ikke-bootdiske, men når
> BIOS skal kunne finde kernen på disken, så er det en mulig fejlkilde.

Jo men det er vel en rimeligt statisk afære, når det kommer på plads.
Jeg har lidt svært ved at se hvilke fejl der senere kan komme.

Det har da altid været "god latin" at Linux er (næsten) uafhængig af
bios.

Men det er rigtig at at man selvfølelig ikke kan udnytte hastigheden på
en moderne disk fuldt ud med et gammelt bundkort.

--
-
Poul-Erik Andreasen