Re: Promise Ultra100 TX2 og RedHat 7.3 ?

"Klaus S. Madsen" <sslug@xxxxxxxxxxxxxxxx> wrote in message

> Jeg har en sådan chip på mit bundkort (et gammel ASUS), og det virker
> Out-of-the-box med RH7.3.

Jeg har lige fundet en driver til kortet på nettet og dokumentation om
hvordan man installerer linux redhat 7.1/2/3 med disse drivere..

Men hvis du siger den kan køre out of the box... sååå ville jeg blive kiste
glad, for jeg er ikke ligefrem en haj til linux

/Uffe