Re: Promise Ultra100 TX2 og RedHat 7.3 ?

On Mon, 19 Aug 2002 17:58:54 +0200, Frank Damgaard wrote:

> Du fik det til at lyde som dit bundkort var meegeet gammel, men så
> er der jo en chance. :)
>
> Dog kan der være forskel på nyere print/chipsæt i forhold til de
> gamle. Producenter har det nogen gange med at ændre på
> specifikationer/chips uden at nævne det ;(
Det fungerer som ATA100 out-of-the-box, så der er ingen problemer
med installation. Dog har jeg haft problemer med at få grub til at
boote, hvis der kun sidder diske på promise controlleren, så mit
råd er, at man vælger lilo som boot manager. Efter installation kan
man så patche en ny kerne, som understøtter ATA133, eller
subsidiært installere kerne 2.4.19.

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail