Re: Ser ud til at Kylix Open Edition version 3 er ude

On Thu, Aug 22, 2002 at 10:21:09PM +0200, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> "Kylix". Det er da Pascal. Undtagen i den her udgave, som også har C++.
> Sådan forstår jeg det ihvertfald.
Det ser også sådan ud... Det er åbentbart mig der er rundt på gulvet,
det lader til at alle versionerne har haft Delphi/Pascal
understøttelse... Jeg kunne have svoret på at man skrev C++ i den første
version jeg downloadede, men det er nok min hukommelse der spiller mig
et puds.