Ikke ppp modem forbindelse

Hej sslugere

Jeg sidder lige og har brug for at lave en ikke ppp forbindelse gennem
mit isdn modem. Istedet vil jeg gerne bruge V120. Jeg har fået lavet en
rigtig init streng til mit modem og minicom kan også fint connecte osv
til den "anden ende".

Mit problem er at jeg gerne vil gøre disse ting uden brug af minicom da
jeg skal lave noget automatiseret send af filer over en zmodem
forbindelse.

Så mit spørgsmål er om det kan lade sig gøre at lave noget automatiseret
send af filer over zmodem og hvilke værktøjer skal jeg evt. have fat i.

Det jeg sådan set mangler så vidt jeg lige kan regne ud er at få lavet
den rigtige opkobling, og så være i stand til at køre sz. Tilsidst skal
jeg vel så koble af igen, men det må kunne gøres på samme måde som
opkoblingen eller hvad? Jeg har rodet med et chat - script, men kan kun
få det til at køre ved hjælp af pppd og det er jo ikke så interesant. Kan
man køre det på anden vis?

mvh
Jesper

Follow ups