Re: At skrumpe en windows partition f�nux

Ask Holme <ask@xxxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

AH> Jeg kan sige så meget, at jeg har søgt længe -- medmindre de
AH> er godt skjult så findes der pt. ikke nogle gratis programmer
AH> der kan skrumpe NTFS og ja - PM 7.0 koster penge :)

Ja, sådan er det vist. Et vildt skud i tågen som løsning på
problemet, kunne måske være at finde et Windows-værktøj der kan
konvertere et NTFS-filsystem til FAT32, resize med parted og så
konvertere tilbage til NTFS igen - men jeg aner ikke om det er
muligt, eller om sådant et værktøj findes.

Morten

--
"The more human beings proceed by plan the more effectively they may be
 hit by accident."                              (Friedrich Duerrenmatt)