Remote access fra POP3-clienter???

Hej,

Jeg har en e-smith 5.5-box, der hoster et par domæner. Et par af disse
domæner tilhører mine rare bekendte, og skal altså tilgåes fra det store
farlige internet.

Problemet er, at Outlook hele tiden fortæller mig, at "Der kunne ikke
etableres forbindelse til serveren. (Konto: 'xxxx',POP3-server:
'mail.mitdomæne.dk', fejlnr.: 0x800ccc0e)."

Selv samme outlook på selvsamme maskine kan imidlertid sagtens, når kontoen
er sat til hente fra selvsamme server, men fra lokalnettet. Det er ikke
vanvittig praktisk, da mine bekendte jo så ikke kan få deres post andet end
som webmail...

Mig bekendt kører min e-smith Qmail. Jeg HAR sat e-smith til at tillade
"public" POP3/IMAP, så jeg fatter ingenting....

Vidste ikke rigtig, hvor den hørte hjemme, så dobbelt-post (sorry)!

Best regards

Bernt Hertz Jensen

Follow ups