Re: RH 6.2 -> 7.x

In <3D773F16.BE5AB52D@xxxxxxxxx> Mogens Valentin <monz@xxxxxxxxx> writes:

>Det i har skrevet lyder fint, men har i virkelig ikke nogen irriterende
>efterladenskaber fra 6.2 liggende tilbage? Eller bare ikke bemærket dem

Man kan jo altid checke ...
   rpm -qa --queryformat="%{buildtime} %{name}\n"|sort -nr
viser hvornår de installerede software-pakker er build'et
(tiden er sekunder siden 1/1/1970 00:00 UTC; brug
   date +%s --date "1 jan 2002"
hvis du vil se det tilsvarende tal for 1/1/2002, f.eks.)

--
Henrik Storner <henrik@xxxxxxx>