Re: Åbne port 110 på Speedstream 5711 - TDC Pro@ccess

Bjørn Bille Højte wrote:

> Med Pro@ccess kan du få dem (TDC) til at droppe routeren og i stedet for
> et ATM signal - som din SpeedStream bruger - sende et signal der kan
> bruges direkte af et netkort. Ingen krydsede kabler eller andre
> mærkværdigheder. Du kan så enten sætte en selvindkøbt router på, eller du
> kan proppe en ledning fra stikket til din maskine.
>
> Jeg mener jeg betalte omkring 600 kr. for den øvelse, og så kan man jo
> 100% selv konfigurere som man vil.
>
> Med venlig hilsen
> Bjørn Bille Højte
> bjoern@xxxxxxxxxxxxx

den mulighed nævnte tdc ikke for mig , da jeg for nylig spurgte. men det var
nu heller ikke mit indtryk, at man var specielt interesseret i
"selvpillere". man er vist kun efter den "brede" marked , hvor hastighed
alene er salgsargumentet og sikkerhed og fleksibilitet
er by meget langt østpå.
mvh
stig