Re: F@mily NET pc

Peter Toft wrote:
On Thu, 5 Sep 2002, Peter Toft wrote:

Er der nogen som har fået TV-signalet til at virke (SCART-stik) fra en F@mily NET pc (en af de 2000 kr dåser der for tiden sælges).

Lyd kan jeg fint få fat i, DVD kører fint efter
hdparm -d 1 /dev/hdb, men TV halter for mig....

Video kan umiddelbart ikke skiftes, men dåsen autodetekterer udgang - dvs. på med TV fra start, så kører vi TV. Men DVD afspilning på DVD er en taber - der er blå skærm i det vindue hvor der skulle have været film. Mig ikke fatte....

Jeg tror faktisk at det er omvendt - at den detekterer at der ikke er skærm på - og så skifter til video - sådan gør den på sVHS stikket, men mon ikke det er et sopørgsmål om at ramme det rigtige opløsning så kan man nok få signal på begge - hvis X startes på med for stor opløsning er der ikke noget billede på video linien.