Re: LILO/GRUB/? med ikoner??

On Sat, 7 Sep 2002, Peter Toft wrote:

> Min søn skal kunne styre opstart af min maskine - jeg
> har dualboot Win98/Linux, jeg tager altid Linux, min
> søn bruger Win98 til at køre sine børnespil.

Æv. Jeg har købt at af de der "Ivanoff interactive" Alletider hvad ved
jeg, ret billigt (kr. 40) - de har mange på tilbud. Det ville være lækkert
hvis man kunne få dem til at virke med wine. Alle mulige vilde spil virker
og det her skulle virke under w95 og frem, men jeg kan ikke få det til at
virke med wine. Sniff.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Seattlement (n.): A self-serving agreement that preserves a monopoly, e.g.,