Re: syncML, infrarød og Linux.

Ole Tranberg <olebole@xxxxxxxxx> skrev:

> Jeg har prøvet at lade det hele køre igennem vmware og så synkronisere
> med Outlook den vej - desværre kan jeg ikke få min infrarøde port til
> at fungere i vmware. Den ser ellers ud til at fungere fint i Linux.

Der var ikke meget respons på denne, trist :-(

Dog har jeg i mellemtiden fundet ud af at få min infrarøde port til at
fungere i vmware. Det viste sig at jeg blot skulle lade være med at
installere irda-utils i Linux.
Problemet var at Linux styrede den infrarøde port, hvorved vmware ikke
fik lov til at røre ved indstillingerne.

Kort fortalt var løsningen altså at afinstallere irda-utils igen, og
derefter installere den infrarøde port i vmware på samme vis som man
ville gøre det i en "rigtig" windows.

Lige ud af landevejen, men det var åbenbart meget svært at regne ud
for mig :-)

--
Ole Tranberg