Re: S�or nogen tid siden at man kunne include filer i Apache til et sslug m�en kan desvl�e ikke huske hvordan ?

Det er nemlig rigtigt når jeg brugte : Include /home/brugernavn/filname

Det er også rigtigt at når den bare peger på et katalog så tager den alle
filer.

Sikkerhedsmæssigt ville jeg nok ikke lade brugerne rette i deres egen
httpd.conf fil den starter ikke op hvis der er fejl i den sikkerhedsmæssigt
er det sikkert et hul på størelse med en dirk.

MVH Ricco Jensen