Re: Raid1 og lilo.conf

On Sun, Sep 15, 2002 at 07:32:24PM +0200, David wrote:

> Det lyder lækkert hvis man kan det. Men det er ikke lige det de skriver i
> http://tldp.org/HOWTO/mini/Boot+Root+Raid+LILO-3.html#ss3.2

Nej det kan jeg se. Jeg mindes det var sådan jeg gjorde det ude
på arbejdet. Nej, jeg har

boot=/dev/md0
root=/dev/md1
og så er md0 /dev/hda1 og /dev/hdc1, der er en lille /boot der
er gjort aktiv, aka bootable på begge diske.
Jeg har ikke prøvet at fjerne disk 1, men den booter da fra
hda

> Men ok, man behøver ikke at flytte hd fysisk man kan skifte i bios'en. Det
> bedste er naturligvis, hvis der er mulighed for autodetect. Øh min maskine
> er lidt gammel.

Det er min ikke

JonB