Re: Direct Connect på Linux-box ?

----- Original Message -----
From: "Magnus Alexandersson" <magnus.alexandersson@xxxxxxxxxxxxxx>
To: <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Sent: Monday, September 16, 2002 9:01 PM
Subject: Re: [TEKNIK] Direct Connect på Linux-box ?

> Googla efter dctc[1], som är en textklient, dom grabbarna har också
> gjort ett GUI som finns på samma sida, mycket nöje!
>
> Mvh Magnus Alexandersson
>
> [1] http://ac2i.tzo.com/dctc/

Jeg må for mit vedkommende tilstå at jeg har opgivet før at jeg kommer til
den
side som måske lever et eller andet sted på det nævnte link.
Umiddelbart ligner det mest af alt et link som udelukkende åbner popups!!!
Hvis det skulle vise sig at der er nogen der har lavet et lille (og måske
seriøst)
program, så må jeg tilstå at jeg ikke kan se ide'en i at lade det drukne i
popups.

Så efter at have "set" xx antal popups er det helt klart at jeg under ingen
omstændighedder
vil lede videre.
Konklutionen for mig er at jeg sagtens kan leve uden disse dummernakker af
popup typen  ;-)

M.v.h.

Kim Hermansen