RE: Kan PHP4 køre på en redhat 6.2 installation?

> Er der nogen der ved om man umiddelbart kan installere en PHP version
4 på
> en red hat 6.2 installation der normalt er med php3?

Jeg plejer altid blot at downloade kildekoden fra www.php.net og
kompilerer den selv. Så har jeg også styr på, hvilke options der kommer
med, samt mulighed for at anvende alle mulige mystiske plugins m.m.

Det er ikke ret svært, og PHP forurener bestemt ikke systemet særlig
meget, så det er muligt at fjerne installationen igen uden de store
krumspring. -- Derfor vil jeg egentlig blot anbefale dig at gøre
dette....

M.v.h.
Morten

PS: Der er vist en elle anden dansk hjemmeside, hvor man kan downloade
alle mulige mærkelige RPM'er, men jeg kan ikke huske hvad den hedder...