Stream af video i mozilla

Hi slugger

Jeg har siddet og rodet noget med mozilla og har fundet ud hvordan man
automatisk får den til at genkende forskellige filformater i preferences
sådan at man ikke behøver først at gemme dem på hardisken og derefter
afspille dem. Men filen bliver stadig ikke streamet over i playeren men
starter først når hele filen er hentet. Det giver en hel del problemer med en
del hjemmesider (bl.a. nyhederne på TV2)

Jeg har hentet realplayer til linux og den fungere helt fint men hvordan
fortæller jeg mozilla at den skal streame filen direkte sådan at jeg kan
undgå beskeden fra tv2's hjemmeside "realplayer er ikke installeret".

Det virker på mig, som en eller anden kommunikation mellem mozilla og tv2.dk
der går galt.

Hilsen
--
    -o)      Anders Gnistrup