Autoreply + gemme mail med procmail

Hejsa,

jeg har siddet og hygget mig et stykke tid med mit procmail script og
har lavet følgende regel.

:0
{
:0 fhw
| (/usr/bin/formail -r -A"X-Loopdetect: looping velcro" \
                  -A"From: autoresponder@xxxxxxxxxx" ; \
                  cat /etc/autorespond.txt ) |
/var/qmail/bin/qmail-inject

:0
.SPAM/

}
}

Problemet er bare at når den autoresponder laver formail om i mailen og
det der bliver gemt i min spam mappe er helt uigenkendelig .. nogen der
ved hvordan man får den til at svare samt gemme den originale mail ?

/Kim

Follow ups