debian mirror, /pool fylder for meget.

Jeg har en hel del debian'er, og vil derfor gerne have et lokalt mirror at
installere fra. Dels for at nedbringe netbelastningen, dels for at kunne
installere med 100Mb, dels for at undgå "Sorry, man 100 users allowed",
netop som jeg har brug for en vigtig opdatering.

Det fungerer under potato, men under woody benyttes pool-systemet, så f.ex.
//mirrors.sunsite.dk/debian/pool/main/s/sendmail indeholder en halv snes
versioner af sendmail til hver arkitektur. Og så rækker en 8G disk ikke
langt...

Findes der et sted, eller en metode til kun at mirror'e de filer, der
benyttes til f.ex. woody og potato?

Leif

Follow ups