Re: Samba og XP ?

"Uffe Døygaard" <sslug@xxxxxxxxxxxx> wrote:

> Problemet er at der vidst nok skal gøres noget specielt ved windows XP ?
> jeg ha rprøvet security=share...

Jeg har lavet en forbindelse mellem min windows XP og samba. Så vidt
jeg husker gjorde jeg blot som sædvanligt. Hvilket betyder at jeg
ikke gjorde spor ved windows XP.

XP kører ganske vist i vmware, men det burde være det samme.

Min pointe er at jeg er ret sikker på at der ikke skal gøres noget ved
XP. Så jeg vil tro dit problem ligger i samba.

Jeg ved godt det ikke var en så direkte hjælp. Men det kan
forhåbentlig hjælpe dig lidt på vej.

Hvis du alligevel tror at det har noget med XP at gøre, så skal jeg
gerne tjekke de relevante indstillinger i min XP. Men i så fald
bliver du jo nok nødt til at fortælle mig hvilke indstillinger der er
relevante ;-)

> samme problem... jeg får stadig Could Not Connect to \\server , make sure
> you have the right permissions....

Iøvrigt ser jeg at jeg også har sat "security=SHARE".

--
Mvh,
Ole Tranberg