Re: ultraedit til linux ?

On Thu, 3 Oct 2002, Preben Mikael Bohn wrote:

> Næh, det er vel lidt afhængigt af hvad man normalt går og laver... :-) Jeg har
> rigtig mange gange haft brug for at åbne meget store filer... Grunden til at
> jeg spurgte var egentlig at der på UltraEdit's side (som en ud af rigtig mange
> features) stod af den kunne håndtere op til 2GB.

Well, på en 64 bit platform burde emacs kunne være med, der burde den
antageligvis kunne håndtere filer op til 549,755,813 GBytes

Hvis du har større filer end det, ved jeg ikke hvad du vil gøre ....

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
FAITH, n. Belief without evidence in what is told by one who speaks without