Playstation 2 Linux mediecenter?

Hejsa,

Jeg har en ambition om at bruge min Playstation 2 som mediecenter. Det vil
sige, den skal kunne afspille mp3-musik, mpeg- og divx- samt meget gerne
også vcd-video. Kan det officielle Playstation 2 Linux kit bruges til det?

I bekræftende fald, så er meget nået, men mere vil jo ha' mere, så: Kan den
så bruges til web-browsing med eks. Mozilla? Og hvad med en mail-klient?

Hvad er det for en distribution? Hvor kan man købe et kit (off- såvel som
online)? Er der nogle, der har erfaringer (er det pengene værd)?

Best regards

Bernt Hertz Jensen

e-mail: bernt@xxxxxxxxxxx

Follow ups