SV: Playstation 2 Linux mediecenter?

Jeg er så at sige ikke interesseret i "bang for bucks". Jeg vil gerne samle
en lang række funktioner i mit tv og mit stereoanlæg. PS2'eren har jeg
allerede, den er gemt af vejen, og alting er godt. Jeg har ikke brug for en
ekstra computer. Jeg vil gerne bruge min ps2. Derudover kræver de få
funktioner, jeg har brug for jo ikke meget computerkraft?

/Bernt