Re: system beskeder.

On Saturday 05 October 2002 15:06, you wrote:

> 'tail -f /var/log/messages' burde kunne gøre det.

Yeah næsten det, blot at jeg gerne vil have alle mine logs i en konsol er det
overhovedet muligt ? Altså alt det jeg logger skal sammentidigt skrives ud i
en konsol.

jeg kunne jo lave en consol for hver logfil men det er jo alt for mange at
have kørende, så jeg tænkte det kunne klares med en consol.