Re: Komunikation med Microsoft messenger brugere

On Sun, Oct 06, 2002 at 10:11:22PM -0100, Aron Henning wrote:
> det kan godt være det virker som et dumt spørgsmål, men kan jeg fra min
> linuxbox (m, red hat 6.1) kommunikere med Microsoft messenger klienter?
> Hvis ja hvordan sætter jeg det så op?
Det kan du godt. Der findes et hav af programmer som kan gøre det. Det
jeg har haft størst success med er Gaim. Det under støtter ICQ, AIM, MSN
og Jabber (som så understøtter alle de andre protokoller).

Nu skriver du at du har RedHat 6.1, så det er meget muligt at det vil
være nødvendigt at opgradere dele af din distribution for at få Gaim til
at virke. Men du kan downloade det fra gaim.sf.net