ÆØÅ i remote session

Hejsa,

Jeg har fornylig forsøgt at installere RH-8.0 på min desktop maskine.
Installationen gik tilsyneladende problemfrit, og æøå virker upåklageligt,
både i text-mode og i X.

Når jeg fra min desktop maskine logger ind (via ssh eller telnet) på en
hvilken som helst anden maskine, bliver æøå konsekvent erstattet af '?'.

Problemet havde jeg ikke på mit tidligere OS (RH-7.2), hvor det danske
karakter blev vist transperent over remote sessioner.

Jeg har forsøgt at følge nogle af rådene, der bliver givet i Danish-HOWTO,
men det er ikke lykkedes at få det til at fungere.

Er der nogen, der har haft samme problemer og fundet en løsning?

Hygge,

--Anders

Cand.scient. Anders Sønderberg Mortensen
Dronning Olgas Vej 55A, st.tv.
DK-2000 Frederiksberg
DENMARK

Phone: + 45 38 86 57 20