2 mus

Hejsa.

Jeg har min højt elskede laptop, som jeg næsten har fået til at køre optimalt
med linux. (stadigvæk apm vs nvidia&apg bøvl, men det er snart også det
eneste)

Jeg tænker på at om man kan sætte 2 mus til i sin XF86Config fil (ja det kan
man sikkert) men også sådan at den ikke crasher hvis den ene mus ikke er at
finde. Jeg vil nemlig bare sådan uden videre kunne plugge min alm. PS/2 mus
til når jeg vil spille lidt.

Jeg kan lige nu godt få begge mus til at køre på engang med samme
configurations sektion i XF86Config, men så må jeg undvære scroll og min 3
musetast, hvilket er stærkt belastende når man spiller.

Eller skal jeg fixe en USB mus ?

MVH: Lasse Stig Thomsen

Follow ups