openoffice+redhat8.0: irrecoverable error

Lige meget hvad jeg gør, vil openoffice1.0.1 ikke køre i Redhat8.0. Jeg har
reinstalleret mindst 100 gange og førsøgt at snyde utysket på alle mulige
måder. Jeg kan installere på mkd8.0 på samme maskine og rh7.3 gik også
fint. Selv en installation der virker på mdk8.0 og giver velfungerende
usere, kan godt installere usere på rh8.0, men de kommer hver gang ud med
irrecoverable error når openoffice skal startes.

Under userinstallation kommer der en række meddelelser af type som
nedenstående (denne ang. "bibliografisk opføring") som jo nok har noget med
sagen at gøre. Men jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med det. Jeg har
prøvet at erstatte da_DK-UTF-8 med da_DK i /etc/sysconfig/i18n, men det gav
bare problemer med æ, ø og å - uden at openoffice kunne køre.

GnomeVFS-WARNING **: Invalid byte sequence in conversion input

GnomeVFS-WARNING **: Unable to convert bibliografisk opføring from UTF-8 to
ANSI_X3.4-1968, this string will probably display wrong: Invalid or
incomplete multibyte or wide character

Hva' gør jeg nu.

Flemming

Follow ups