Re: Kopibeskyt CD'er - hvordan i praksis?

On Fri, 25 Oct 2002 01:45:57 +0200
Ole Tange <tange@xxxxxxxx> wrote:

> Tak for svarene. Jeg vil gå ud fra, at det betyder, at det koster
> minimalt mere at producere en CD med kopibeskyttelsesfejl frem for at
> producere en CD uden kopibeskyttelsesfejl.
>
> Hvis du er uenig i dette, så må du gerne lave followup.

Jeg er delvist uenig, idet at Mads har ret - i de fleste tilfælde er det
ikke pladeselskaberne selv der har udviklet beskyttelses teknikken, de
køber den af et andet firma som fx. kan kræve betaling pr. 10.000 cd
eller ligende.

Ask