Re: nogen med RedHat 8.0 og en ADSL?

On Sat, 26 Oct 2002 21:31:10 +0200
Ask Holme <ask@xxxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> Kan du ikke bare hente de rpm pakker du skal bare også lave dem om til
> tarballs via alien (alien -t) eller bruge rpm2tgz

dunno. der er nok også en masse configuration og deslige, eller måske
ikke? Anyways, jeg har fået en tar zcf rh80srv.tar.gz /
--exclude=/proc/* af en ven.. så er jeg sikker på at det virker.

--
Regards,
Klavs Klavsen

--------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - Open Source Consultant
            klavs@xxxxxxxxxxx - http://www.EnableIT.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = 2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62
Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for.
						 -- unknown