Re: IMAP og "leave messages on server"

Hans Christian Studt wrote:
Hjemme kører jeg RH8.0+Mozilla+POP3 op mod pop3.tele.dk mail server.

På arbejde ville jeg gerne køre NT4+Mozilla+POP3 mod den samme server og vælge "leave messages on server", for stadig at kunne hente alt derhjemme.

Desværre tillades POP3 ikke så jeg kunne godt tænke mig at prøve at køre IMAP på jobbet, men jeg kan ikke finde nogen option til at vælge "leave messages on server", når jeg vælger IMAP i mozilla.

Hvad er forskellen mellem POP3 og IMAP på dette område ?

Ved IMAP ligger mailene altid kun på serveren.

Men kan du køre imap imod denne server?

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk