Bynari Insight Connector erfaringer?

Hej,

Jeg har, op mod en IMAP server, forsøgt mig med Bynari's Insight
Connector plug-in til Outlook. Det ser meget fint ud, lige bortset fra
at Connector'en *downloader alle beskeder til en lokal Outlook pst fil*!
Argh! Så forsvinder hele fidusen for mig -- jeg vil nemlig gerne bruge
IMAP til at beholde beskeder på serveren, så a) der ikke spildes unødigt
meget plads på klient-maskinerne, og b) man hjemmefra via ISDN eller
ADSL-VPN realistisk kan checke sin mailbox uden at kopiere hver eneste
besked over på sin hjemme-maskine.

Mit spørgsmål: Er der nogen, der ved om den der "kopier alt fra IMAP til
lokal .pst fil" opførsel er normale og uundgåelig for Bynari Insight
Connector?

På forhånd tak,

/Martin.

Follow ups