MySQL connect problem.

Jeg opgraderede glibc på en Red Hat 7.1 og nu kan jeg ikke forbinde til MySQL
databasen på port 3306 længere, den lytter fint men når der er noget der
tager fat i porten så logger den bare dette:

Number of processes running now: 1
mysqld process hanging, pid 6173 - killed
021030 09:38:49  mysqld restarted
/usr/libexec/mysqld: ready for connections

Dette sker vel at mærke ikke hvis jeg forbinder til port 3306 fra localhost
eller lignende ( jeg skal ikke kunne udelukke at den benytter den socket i
stedet ).

Men altså der er ikke noget der spærrer for vejen, så hvad er det lige at
mysql dæmonen mangler for at være kørende så den også kan få forbindelse
fra nettet?

Alle gode forslag er velkomne.

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxx