SUSE 8.0, CUPS, raw-print til HP-printer, 8-bit-bogstaver.

Hej

Jeg har nogle problemer med at få raw-print til at fungere til HP-printere
på SUSE 8.0.

Jeg anvender CUPS p.g.a. at jeg er vant til at bruge lpadmin-interfacet fra
System V og Sun Solaris.

Printeren er oprettet via command-line således:

lpadmin -p laser05 -E -v socket://laser05 -m raw

Nu har jeg "bare" det problem at 8-bits bogstaver ikke bliver udskrevet
korrekt.

I /etc/cups/cupsd.conf er DefaultCharset sat til iso-8859-1

Hvis der er behov for yderligere oplysninger står jeg selvfølgelig til
rådighed.

Med venlig hilsen

Frank Larsen
KIMIK IT