Re: Stort problem med Qmail der h�er ved smtp!

"Ask Holme" <ask@xxxxxxxxxxxxxxxxx> wrote in message
> er qmail-smtpd/run (/services/qmail-smtpd/run) executeable for alle ?
> prøv en chmod +x på filen (husk at de filer der er i /services/ typisk
> er symlinks - sørg for at du rammer den rigtige fil.
Ja, run er en 755 og symlinkene rammer de tre qmail biblioteker, smtp, send
og pop3.

> Har du kikket på "The Big picture of qmail ?" (svcscan og tcpserver er
> ikke qmail programmer, de er fra daemontools og ucspi. disse programmer
> er ment som en erstatning for inetd/xinetd og tcpwrapper.)
Kom i tanke om th The big picture i går, så det skal jeg også lige ha kigget
på.

Kan der være andet jeg skal prøve!??
Jeg fatter simpelthen ikke hvad der kan være galt!!!!!

vh. en fortvivlet Peter Andersen!!