lidt nørdet har brug for hjælp.

Hej.

Jeg har lige hjulpet en mand med hans disktop. Nå men vi kommer så til
at tale om at få noget tale over nettet op og køre. Og det er her den
bliver sjov. Jeg ved godt der findes et par programmer. Men da jeg
1: Er blind
2: er nørd med stort. Tænkte jeg på om man ikke kunne lave det med et
par wav filer. Et eller andet med at vi hver har en mic sat til pcen. så
optager den i wav smider det over til ham og han høre det. Er der ikke
en der er mere nørd end mig der kan komme med en løsning. Vi taler
netværk altså det må vel være noget med scp osv. Jeg har lige prøvet
local men den gik ikke. Scp ville ikke sende mere end 10 k og det var
max. Hvad kan vi gøre. Jeg er ellers ikke nærig men logtext skal til
rep. Så hvis man kunne lave noget smart ville det være fedt.

/Thomas
ps Jeg prøvede følgende
rec susanne.wav|scp susanne.wav root@xxxxxxxxxxxxx:/root/ nogen forslag?

--
Blinde kan godt bruge linux med logtext og brailelite
http://blind.linux.dk/

Follow ups