ohphone was Re: lidt nørdet har brug for hjælp.

Hej Mads.

Jeg har lige prøvet ohphone sammen med Hans Schou. Og hvis man tager et
kursus i stemmegenkendelse osv. Men jeg vil bare gerne havde noget nemt.
og simpelt. Så er jeg som sådan ligeglad med hvad det hedder. De fleste
af dem jeg kommer til at arbejde med er total novicer det skal ikke
fopstås negtivt. Men så er det oftest nemmere at tale dem igennem eller
forklare hvad man gør. Derfor tænkte jeg at det var en løsning. Men p.t
virker den ikke.

/Thomas

--
Blinde kan godt bruge linux med logtext og brailelite
http://blind.linux.dk/