problem med lynx på remotemaskine

Hej.

I nat sad jeg på en remotemaskine og skulle lave et par småting.
Pludselig fik jeg brug for sslugs bøger. Så jeg åbner lynx og sætter den
op til at alle links etc skal havde et tal så det er nemmere for mig at
finde rundt. Men der skete ikke en skid. Men den havde sat det op som
den skulle. For når jeg trykker o i lynx får jeg options og der står alt
som det skal. Med tal og det hele. Well. Nu har sslug jo det fedeste set
af online bøger jeg har set til dato. Så det gik enda. Men hvad er
problemet og hvad kan jeg gøre?

/Thomas

--
Blinde kan godt bruge linux med logtext og brailelite
http://blind.linux.dk/

Follow ups