Re: At "genfinde" en grafisk applikation på en fjern maskine

Kim> [snip]

Kim> har du erfaring med disse? jeg har forgæves forsøgt at få dem til at
Kim> virke på min maskine nemlig, og sidst jeg spurgte her på listen var der
Kim> ingen der svarede.

Jeg har kun leget lidt med dem. Flytte xeyes mellem 3 maskiner. Det virkede
fint. Man skal bare sikre sig at alle rettigheder er sat korrekte. Dvs
xhost med maskinnavne og sørg for at X ikke er started med "-nolisten tcp"

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: elgaard@xxxxxxx   <URL:http://www.agol.dk/elgaard>