Re: Danske netbank på linux

On Thu, Nov 07, 2002 at 01:28:32PM +0100, Jesper Krogh wrote:

> Så informerede du dem vel ved samme lejlighed om at _alle_ banker der
> har webbank gennem BEC virker fint og du straks vil til at kigge dig
> om efter en ny bank, der kan levere det du har brug for.

Jeg har netop skiftet fra Basisbank til Skandiabanken, for ikke alene
understøtter de ikke Netscape6/Mozilla men det virker også stadig
dårligere med Netscape 4.7 under linux.  Hvor der tidligere var ganske
mange funktioner der virkede, så er det nu meget få.  Det var ikke
længere anvendeligt til dagligt brug.   Renten er marginalt ringere,
men det kan jeg leve med.

> Det skader ikke at gå lidt i flæsket af dem.

Jeg har rykket dem flere gange for informationer om hvornår de agter at
understøtte Netscape6/Mozilla, men får ingen svar.  Enten gider de ikke
melde det videre til deres leverandør, eller også er de helt i lommen på
en software leverandør, der ikke gider høre på dem.  Resultatet for os
andre er det samme.

--
René Seindal (rene@xxxxxxxxxx)              http://www.seindal.dk/rene/