Re: openwebmail på qmail/vpopmail

Thomas Dahl Pedersen <tdahl@xxxxxxx> writes:

> Du kan godt få qmail til at levere i mbox, men til gengæld kan vpopmail
> hvist kun MailDir.

Jep, men hvem gider ogsaa bruge mbox? :)

> Jeg skal i øvrigt snart til selv at søsætte en qmail/vpopmail løsning, så
> hvis nogen har en god anbefaling af en, gerne simpel/minimalistisk,
> webmail-løsning, tager jeg hjertensgerne i mod anbefalinger.

Jeg har gennem de sidste paa aar brugt sqwebmail. I standard udgaven er
den ikke saa paen rent grafisk, men efter at have fedtet lidt med de
medfoelgende templates (og et par enkelte steder at have rettet noget af
det hardcodede html) synes jeg nu den er helt rar at se
paa. Funktionsmaessigt mangler jeg ikke rigtig noget. Der foregaar
stadig en del udvikling paa sqwebmail, bl.a. integration af
kalendersystem.

/Claus A