Re: pyha, det var t�p�eg smadredemin installation

Frank Damgaard <frda@xxxxxxxxxxxxx> skrev:

> On Wed, Nov 06, 2002 at 22:36:50 +0100, Anders Melchiorsen wrote:

[...]

> Prøv nu at citere korrekt. du bortklipper jo mit uheld med
> fejl i Reiserfs, og kalder det så "løse påstande"....

Jeg citerede netop korrekt; jeg fjernede hvad jeg fandt uden
betydning, nemlig et enkelttående og 1 år gammelt problem, som
definitivt er løst siden da.

> Endnu har jeg tilgode at opleve en ext3 fejl i samme stil.

Det er da heldigt for dig, men det fremlagte datamateriale er altså
for spinkelt til at komme med generelle betragtninger.

Venlig hilsen,
Anders