erfaringer med srm php-dæmon?

Jeg sidder og skal lave et bomberman spil - og server siden havde vi først
lavet i perl, men jeg havde ikke lyst til at kode support for flere
forbindelser samtidigt med tanke på sikkerhed osv.

Derfror fandt jeg en php-dæmon, der tillader at forbindelserne går igennem
apache - og apache laver så kald til denne php dæmon - som gemmer en
prekompileret udgavee af php-koden (ligesom mod_perl).

se link her:
http://www.vl-srm.net/

Er der nogen der har prøvet det før? jeg kan ikke få det til at kompile
sammen med php-4.3-CVS..
--
Regards,
Klavs Klavsen

--------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - Open Source Consultant
            klavs@xxxxxxxxxxx - http://www.EnableIT.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = 2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62
Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for.
                                                 -- unknown