Re: Palm m100 sync med evolution

On Fri, 08 Nov 2002 10:15:15 +0100, Jacob Vennervald Madsen wrote:

> Hej SSLUG'ere
>
> Jeg har en Palm pilot m100, som jeg gerne vil synkronisere med min
> Ximian Evolution mailklient.
> Jeg har forsøgt at tilslutte enheden til com1 og synkronisere via
> Gnome-pilot, men Gnome-pilot finder ikke min palm. Er der nogen
> der har fået det til at fungere?
Du skal lave et symlink til /dev/ttyS0 fra /dev/pilot. Gør sådan:

ln -s /dev/ttyS0 /dev/pilot

Herefter skal du huske at give alle ret til at læse og skrive til
linket. Gør sådan:
chmod 666 /dev/pilot

Herefter burde det virke
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail