postfix

Jeg har en webserver kørende med mandrake 8.0 Imidlertid har jeg fået
brug for at kunne sende mails fra webserveren. Det skal foregår via
kommandoline/perl-scripts (/bin/mail). På webserveren er der installeret
postfix og jeg kan ikke finde sendmail. Webserveren behøver ikke kunne
modtage mail og der er en stmp-server tilrådighed hvis det letter
arbejdet.

Når jeg prøver at sende en mail får jeg flg. fejl: send-mail: fatal: My
hostname intranet is not a fully qualified name - set myhostname or
mydomain in /etc/postfix/main.cf Hvad gør jeg? (nemmest)

Christian

Follow ups