Re: HP4 og ikke-A4-papir

Michael Kristensen wrote:

Jeg har en HP4-plus med Jetdirect interface koblet på lokalnettet hjemme. På min Mandrake 9.0 med cups, er printeren konfigureret med en socket på port
9100 samt foomatic og ljet4.
Til det meste udskrivning fungerer dette fint.

Problemet ligger i udskrivning af ikke a4-dokumenter. Når jeg udskriver en
ps-fil som er i letter-format, stopper printeren (indtil der trykkers på
nogle knapper på printeren).

Godt nok har jeg ikke Jetdirect på min, men den opfører sig lige sådan. Det eneste jeg har konstateret er, at den ikke brokker sig, når jeg bruger manuel fødning.

mvh Mogens Jæger