Re: Java i Mozilla

Henrik Størner wrote:

In <3DD46333.9030401@xxxxxxxxxx> =?ISO-8859-10?Q?Mogens_J=E6ger?=  writes:

>I min søgen på en forklaring, ville jeg checke hvilken version java jeg
>kørte i Netscape 4,78, hvorfor jeg gik ind i about:plugins - den nævner
>overhovedet ikke Java - er det fordi java'en er 'indbygget' i 4,78 i
>modsætning til en plugin????

Ja, Netscape 4.x har sin egen Java engine indbygget.

Det kan godt være, at denne diskussion ikke hører hjemme her, men...
Hvorfor fortsætter man så ikke med det, når det nu (tilsyneladende) virker bedre??? Eller er der et reelt problem med netbankerne generelt - sikkerhed? - idet jeg ikke er stødt på problemet andre steder.
Jeg ville også se på hvilken version jeg kører:
Under mozilla hedder den (plugins) 1.4.1_01, men når jeg skriver java -version, får jeg svaret 1.1.8. Der er nævnt mange forskellige versionsnumre i mozilla, men ikke denne????
 mvh Mogens Jæger