Fwd: Undelivered Mail Returned to Sender

----------  Videresendt brev  ----------

Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
Date: Fri, 22 Nov 2002 11:29:14 +0100 (CET)
From: MAILER-DAEMON@xxxxxxxxxxxxxxxxxx (Mail Delivery System)
To: tjs@xxxx

This is the Postfix program at host pfepc.post.tele.dk.

I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.

			The Postfix program

<ulladahrup@xxxxxxxxxx>: connect to hotmail.dk[64.4.52.7]: Operation timed
 out

Reporting-MTA: dns; pfepc.post.tele.dk
Arrival-Date: Wed, 20 Nov 2002 11:00:11 +0100 (CET)

Final-Recipient: rfc822; ulladahrup@hotmail.dk
Action: failed
Diagnostic-Code: X-Postfix; connect to hotmail.dk[64.4.52.7]: Operation timed
    out
--- Begin Message ---
Hej Ulla.

Her er min nye mail adresse tjs@xxxx. I går kom jeg online på Hybrid nettet til 138 kr om måneden for en fastnet-forbindelse. Så har jeg da lidt og få tiden til at gå med.

Jeg håber der går Jer godt og vi snatr ses igen.

Her går det som det plejer når lønningsdagen nærmer sig. Så forsøger Eva og snyde mig , så hun kan bruge pengene på druk.  Heldigvis så er Eva flytted til et Herberg nu.  Hun var har sammen med Politiet og en Sciosjal-rådgiver for , at hente noget tøj osv. Hun to alt hvad hun kunne komme til , af Shampo,tandpasta osv. for at skade mig mest muligt. Kostpengene havde Hun gemt så jeg må klare det så godt jeg kan. Mobiltelefonen er lukket pga. manglende betaling.

Så der kan ikke ringes til mig. Lidt surt det her , men nu sker der forhåbenlig noget med Eva kommer væk eller under psykiatrisk behandling før jeg vil se hende igen. Politiet tillod hende ikke , at have en nøgle til Lejligheden og hun måtte intet tage med af Ting , verdigenstande osv. så hun får intet andet ud af sin dårlige opførsel end og miste mig.

Håber Du vil hilse Far, Mor, Louise og ikke mindst Jess !!

Kærlig hilsen

Thomas

--- End Message ---

Follow ups